Echipa

Echipa Stiinta pe paine

Andreea Sacagiu, profesoara de geografie

Am absolvit cursurile Facultății de Geografie din cadrul Universității din Bucuresti, având ca specializare: Geografia mediului, apoi am urmat cursurile de masterat în domeniul „Managementul Mediului si Dezvoltare Durabila” – Facultatea de Energetica, UPB.

Întotdeauna m-a fascinat lucrul cu copiii și am știut că nici o altă meserie nu mi-ar putea oferi atâtea satisfacții, bucurii, zâmbete și dorință de cunoaștere. Prin ochii copiilor redescoperim lumea și înțelegem că de fapt lucrurile mărunte ne fac viață să strălucească. Ador tot ceea ce înseamnă natură și medii naturale.
VICEPRESEDINTE al Asociației Growth

Anișoara Ghiță, profesoara de biologie

Sunt licențiată în biologie generală, Facultatea de Biologie (Universitatea București). Am lucrat în sistemul școlar particular ca profesor de biologie (curriculum britanic, pregătirea elevilor pentru Checkpoint exam și IGCSE Biology exam).

Îmi doresc ca prin activitatea mea să îmbin învățarea biologiei și a științelor cu elemente ce țin de educație aplicată și dezvoltare personală, astfel încât abilitățile dobândite să fie utile și de durată.

Ca profesionist, și ca mamă, cred ca cel mai bun lucru pe care îl putem face pentru copii este sa investim în educația și în viitorul lor.

Membru fondator al Asociației Growth – PRESEDINTE

Contact: stiintapepaine@gmail.com sau Telefon 0721 761 676

Voluntariat / Internship / Stagiari / Angajari

Asociația Growth / Stiință pe paine este în căutare permanentă de voluntari, stagiari – internship (poziții neremunerate) inclusiv internship part-time (poziții remunerate) pentru cei care se pregătesc pentru / ori deja activeaza în: învatamant, social-media, domenii conexe.
Stagiarii/internii se vor putea implica în toate proiectele asociației, iar activitațile si programul pot fi adaptate aptitudinilor pe care stagiarul dorește să și le dezvolte, precum si disponibilitații de timp. In plus, stagiarii vor putea participa gratuit la toate acțiunile asociației.

Toate pozițiile implică un program de lucru flexibil cu o durată de max 6 – 10 ore pe săptămână. Perioada contractuala este de 3 luni, cu posibilitate de prelungire sau de angajare ulterioară. Programul de lucru poate fi negociat de la caz la caz, în funcție de celelalte angajamente educaționale și profesionale ale stagiarului / internului.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită un CV detaliat și o scrisoare de intenție la adresa stiintapepaine@gmail.com cu mentiunea în câmpul „Subject” – “ref: program internship”. Vă rugăm să precizați în câmpul „Subject” inclusiv titlul postului pentru care candidați.

Următoarele posturi sunt disponibile:
1. Stagiar (sau colaborator part-time) în domeniul educație – “Prof(ă) de stiință”
2. Fundraiser și responsabil dezvoltare
3. Social media intern
4. Responsabil relații instituționale
5. Organizator evenimente

1. Stagiar (sau colaborator part-time) în domeniul educație – “Prof(ă) de stiință”
Responsabilități:
a. Ajută la conceperea programelor dedicate educației copiilor,
b. Propune activităti noi care se pot concretiza ulterior prin noi programe,
c. Participă la activitatile desfăsurate de profesorii nostri in cadrul programelor aflate in derulare,
d. Conduce orele de club după atingerea unui nivel de competentă definit,
e. Contactează în numele asociației organizații scolare pentru extinderea programelor noastre
Student (Universitate, Politehnica) sau invatator, profesor domeniul stiinte 


2. Fundraiser și responsabil dezvoltare

Postul implică responsabilități în identificarea posibilelor surse de finanțare pentru asociatie.
a. Monitorizare & Evaluare
b. Fundraising – Relatia cu Agentii Economici,
c. Fundraising – Cereri de Finantare (solicitari de fonduri, aplicatii)
d. Fundraising – Relatia cu Comunitatile Locale (sponsorizari si donatii)
e. Crowdfunding,
f. Creare si Mentinere Baza de date Donatori,
g. Evaluare Propuneri de Finantare
Candidatul acceptat va identifica posibili noi parteneri pentru proiectele asociației, va urmari in permanenta liniile de finantare deschise, va urmari ce linii de finantare deschid principalele fundatii care ofera grant-uri, va elabora proiecte asistat de staff-ul asociației, ce ulterior vor fi depuse spre finantare.

3. Social media intern
Cunoștințe:
a. Abilitati de content development pentru social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, s.a.),
b. cunostinte de design graphic (Photoshop, CorelDraw, Illustrator s.a.),
c. cunostinte de baza de online advertising,
d. cunostinte de copywriting, 
e. optimizare site, SEO, etc
Studii in domeniile: Relatii Publice, Comunicatii, Jurnalism, Marketing, Automatica, Electronica

4. Responsabil relații instituționale
Acest post presupune identificarea posibilelor organizații / scoli / gradinite cu care asociatia ar putea dezvolta parteneriate, atât pe plan național, cât și internațional, contactarea acestora și prezentarea activităților asociatiei, construirea de baze de date și menținerea unui dialog permanent cu aceste instituții.
Responsabilități:
Deschiderea si gestionarea relațiilor externe ale asociatiei în special cu fundațiile și asociațiile similare din Europa. Persoana selectată va menține corespondența cu toate aceste fundații. Inițial, poziția va implica lucrul la demararea unor programe comune cu astfel de fundații.
Profilul candidatului:
Student la Universitate/Științe Politice/Relații internaționale/ASE, excelentă cunoaștere a limbii engleze (scris și vorbit), foarte bune aptitudini de comunicare. Este necesar ca persoana respectivă să dețină un laptop personal și să fie dispusă să îl utilizeze pentru sarcini de serviciu. De asemenea, persoana respectivă trebuie să se poată documenta pe cont propriu pe internet (și în special pe site-urile fundațiilor potential partenere).      

5. Organizator evenimente
Responsabilități:
a. Îndeplinirea unor sarcini administrative în legătură cu evenimentele organizate de catre asociatie,
b. Elaboreaza concepte pentru evenimentele următoare ale instituției,
c. Efectueaza toate demersurile necesare logistice aferente organizării unui eveniment: planificarea bugetului,
d. Intocmeste toate documentele și rapoartele necesare pentru decont precum și documentele de contabilitate primară.
e. Realizeaza planificarea următoarelor evenimente.
Profilul candidatului: Excelente abilități de comunicare, disponibil în fiecare săptămână, capacitatea de a respecta termene stricte de predare, atitudine profesională la telefon.